Ledenvergadering 2022

De Algemene Ledenvergadering van Plaatselijk Belang Balkbrug van dit jaar zal gehouden worden op maandagavond 9 mei. “We wijken hiermee af van andere jaren, toen de Ledenvergadering altijd in maart gehouden werd. We hebben dit moment wat later in het jaar gekozen in de hoop dat we weer een fysieke Ledenvergadering konden houden aangezien de Corona-maatregelen steeds meer versoepeld werden” geeft Jantje Veneman aan. Aangezien deze maatregelen nu geheel versoepeld zijn wordt de avond weer als voorheen in MFC Trefpunt georganiseerd. De avond zal starten om 20.00 uur (ontvangst vanaf 19.30 uur) met een kort openingswoord door de voorzitter. Na het huishoudelijke deel van de vergadering, waarbij we een jaaroverzicht zullen uitdelen onder de aanwezige leden, vertellen Harold Mijnheer en Jaap Dijkstra (bestuursleden van resp. VV Avereest en SC Balkbrug) met de presentatie ‘Waarom moeilijk doen als het samen kan?’ over de privatisering van sportpark De Balk en een geven ze een toelichting over de vorderingen en planning van de nieuwbouw.